رفتن به مطلب

به انجمن رسمی آتیناد خوش آمدید

دانلود آتیناد !

مشکل آپدیت جدید


rezajr75

پست های پیشنهاد شده

سلام

هر نرم افزار و سخت افزار در طول زمان با توجه به اهداف , شرایط و خواسته های کاربران , نیازمند تغییرات خاصی می باشد. این یک امر عادی و لازمه پیشرفت هر سیستم و سازمان می باشد. در شرایط کنونی جامعه و دنیا که هر روز در حال پیشرفت و رقابت می باشد سیستم های قدیمی اگر به روز نباشند به مرور زمان از چرخه جامعه خارج شده و سیستم ها و نرم افزار های پیشرفته تر و بروز تر جایگزین آن خواهد شد.نرم افزار آتیناد نیز از این موضوع جدا نیست. 

آپدیت جدید که مشاهده می کنید نتیجه روز ها و ماه ها تلاش افراد متخصص و نظریه پرداز می باشد. پس از ساخت آپدیت جدید به مدت چند هفته انواع تست ها انجام شده و توسط متخصصین و پلیر های حرفه ای و مبتدی بارها مورد تست و امتحان قرار گرفته و اشکالات آپدیت بیان کردن و در نهایت رضایت خود را اعلام نموده اند.به طور کلی در هر نرم افزاری که کاربران به نسخه قبلی عادت کرده اند, وقتی آپدیت جدید ارائه می شود کمی دچار مشکل می شوند. دلیل این موضوع این است, هر چه قدر تغییرات زیادتر و سنگین تر باشد برقراری ارتباط کاربر با سیستم نیز سخت تر خواهد بود. دلیل دیگر این موضوع عدم دقت کافی و توجه کاربران به نکات و پیام های ارائه شده توسط اتیناد برای انجام بازی می باشد. که این عدم دقت و توجه کاربر را دچار مشکلاتی کرده است.

بیشتر موارد ارائه شده در آپدیت جدید خواسته های کاربران بوده و سیاست های آتیناد بر مبنای خواست های کاربران و نیاز های روز می باشد. برای مثال : در اوایل افراد می توانستند هاست شخصی بسازند و هر کس برای بازی جوین هاست شخصی می داد به دلیل اینکه فرد مبتدی, یا غیر اشنا, یا به دلایل شخصی و یا خصومت از هاست کیک میشد و بازی کردن برای افراد تبدیل به یک امر سخت شده بود. با توجه به انبوه درخواست های کاربران آتیناد سیستم FIND MATCH ارائه کرد تا همه بتوانند به صورت یکسان در کنار هم و بدون هیچ گونه تبعیض بازی کنند. هم اکنون شما شاهد یک تغییر و تحول بزرگ می باشید که ابتدای مسیر هستیم و به مرور شاهد پیشرفت و تحول می باشد.

با توجه با سوال شما در مورد اینکه FIND نمی شود.این حرف شما مورد تایید نیست زیرا FIND می شود ولی کمی طول می کشد که معمولا در مورد بازی lod این گونه است و دلیل این موضوع این است که تعداد پلیر های بازی lod کمتر می باشد و تعداد مود های آن بیشتر.

  • Thanks 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این هیتلرم میاد کس میگه نمیفهمه که پلیر ماییم عصاب خورد میشه فایند قبلی مگه چش بود اینجا نه معلومه لن‌کیه نه معلومه با کی پلی میدی من پیشرفت روز دنیارو میخوام چیکار اگه قراره به اون فک کنم‌میرم RGC یه ذره ارزش قائل نیستید که ما راحت پلی بدیم عصابمون خورد نشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 weeks later...

 

image.png.ba5a2f5437a69d27e07b57b369831c55.png

الان شما این فایند رو ببین (تازه این خوبه یه فایند رفتم رنک 1 2 آتیناد لن اومده بودن )
1. بالانس که نیس 
2 . مود رو مجبوری sd پلی کنی 
3 . تیم 2 معلومه لنن ولی باز نشون نمیده 
4 . rdy هم ندی بن میشی 
5 . vk رو هم که کلا برداشتی 


من نمیدونم شما ادمین عزیز اصلا خودت دوتا پلی میدی که میای آپدیت میدی فقط اعصاب مایی که پلی میکنیم رو بگا میدی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اپدیت همه چیش عالیه فقط اینکه میاد برای مود بازی رای گیری میکنه خوب نیس 

خیلی ها دوس دارن sd پلی بدن و خیلی هم sd نمیتونن ردی نمیدن 

و بلعکس کسی که بخواد sd پلی بده ap ردی نمیده و داغون میشه 

لطفا درست کنین همون اول پلیر ها برن sd و اون کسهایی که ap دوست دارن یه چند تا هیرو بیشتر یاد ندارن برن با هم سطح هاشون 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. آتیناد یه محیط کاملا سالم برای تفریح و رقابت می باشد. افراد زیادی هستن که تمایل دارند با دوستان خود به صورت لن بازی کنن و آتیناد این آزادی را برای همه افراد قرار داده. توقع شما این چنین است که هیچکس با دوست خود به صورت لن بازی نکند و این قابلیت برداشته شود. در صورتی که این قابلیت نباشد به احتمال زیاد شما اولین کسی خواهید بود که نسبت به این موضوع اعتراض کرده که چرا با دوست خود نمی توانم به صورت لن بازی کنم. در تصویر دوم نیز این موضوع مشهود است که دو بازیکن در تیم 2 با هم لن هستند. با توجه با آمار آتیناد درصد زیادی از افرادی که به صورت لن بازی می کنند بازی را می بازند زیرا به صورت کاملا طبیعی و غریزی افرادی که در تیم مقابل قرار می گیرند به دلیل حساسیت بازی برای پیروزی تلاش بیشتری می کنند و به صورت کاملا جدی بازی می کنند و در نهایت باعث باخت تیمی می شود که به صورت لن بوده اند ولی به احتمال زیاد احساس شما به این صورت می باشد که ( چون تیم مقابل لن هستند من حتما بازی را می بازم و این ترس در شما وجود دارد ). در مورد عکس اول اختلاف بالانس امتیاز تیم 1 و تیم 2 عدد 181 می باشد که با توجه به اینکه فاصله پایین ترین اسکور و بالاترین اسکور اختلاف زیادی دارد این عدد معنی دار می باشد و این میزان کاملا طبیعی است. در مورد انتخاب مد می توانید در مدت زمان 1 دقیقه با دوستان خود مشورت کنید و مد مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در مورد قابلیت vk نیز درخواست های زیادی مبنی به اینکه در هاست و یا بازی به صورت کاملا سلیقه ای و شخصی و اختلافات اخلاقی و عدم تخلف شخص در بازی کیک می شدند, این قابلیت از دسترس خارج شده است و تمامی گزارش ها و در خواست ها در رابطه برداشتن این قابلیت در forum موجود می باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من کی گفتم لن رو بردارید من دارم میگم اولا بشه فهمید کیا لنن چون بالانس رو به هم میریزه و دوما اینکه اختیار داشته باشی توی یه فایند بازی کنی یا نه بن شدن رو باید بردارید (در مورد اون حرفتون که گفتید این توی ذهنم میاد که بازی رو حتما میبازم در مورد تصویر دوم معلومه بالانس هم که میبینی 2k اختلاف دارن هر خری میفهمه شانس برده تیم 1 خیلی کمتره ) مود رو هم باید اول انتخاب کرد بعد افراد فایند شن .یعنی چی مشورت کنید مگه مجلسه ؟! هر کی هر مودی بخاد میزنه دیگه . در مورد vk هم آقا من 1000 گیم بیشتر پلی دادم یه موردم ندیدم کسیو الکی کیک بدن شده که تیم حریف vk ندن که گیم رو ببرن ولی اصلا ندیدم کسی الکی کیک بشه قبلا هم گفتم اینو جواب داده بعد گیم ریپورت کنید. من خودم انقد ریپورت کردم ولی خوب که چی . یارو 12 ساعت یا 1 روز بن میشه اولا که میره با یه اکانت دیگه میاد دوما ما میاییم یکی دوتا گیم بزنیم یکی میرینه به بازی  نمیشه هم کاریش کرد بعد گیم بیام ریپورت کنم چه فایده داره  . یه چیزه دیگه هم این سیستم میوته خیلی مسخرس . کسی بخاد فحش بده یه جور میده میوت نشه کسی هم نخاد چت کسیو ببینه خودش میتونه میوت بده دیگه میوت گذاشتید بازی رو جاهایی خراب میکنه یهو میبینی 3 نفر میوت میشن بعد میخای درگیری کنی تیم نمیتونه هماهنگ شه (مثلا بخاد بگه مانا ندارم یا صب کنید برسم یا طرف جم داره یا هر چیزه دیگه ) 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این آپدیت خوبه ولی راست میگن دوستان شاید نخوایم با یکی بازی کنیم.بخدا اعصاب نذاشتید برامون با این بالانس نبودن.اصلا هم مچ نیست.دیروزم تو رووم حرف زدیم دکتر.بترس از روزی که rgc دوباره وصل شه.حق انتخاب بزار واسمون یا 5 دقیقه بیشتر جریمه نکن

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 years later...

جناب ادمین بنده برای آپدیتی که شما میدین بنا به دلایلی مجبورم تواین سایت دانلود کنم پچه جدیدو اما متاسفانه لینکه دانلودوهرچقدرکلیک میکنم کار نمیکنه لطفا رسیدگی کنید ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 15 دقیقه قبل، mamad_66 گفته است :

جناب ادمین بنده برای آپدیتی که شما میدین بنا به دلایلی مجبورم تواین سایت دانلود کنم پچه جدیدو اما متاسفانه لینکه دانلودوهرچقدرکلیک میکنم کار نمیکنه لطفا رسیدگی کنید ممنون

سلام ،

آتیناد رو حذف و دوباره ازین لینک نصب کنید :

https://dl.atinad.com/app/atinad1371.zip?

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 months later...
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • جدید...