Jump to content

به انجمن رسمی آتیناد خوش آمدید

دانلود آتیناد !

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Salam va khaste nabashid ... Nick : radi-_- Hero : Zeus Nick : LimpBizkit Hero : Huskar Az avale bazi sare mid Dava mikonan Baad 2 taee miran mid game ro kharab mikonan . Replay_2026_06_06_1351_Spiritbreaker.w3g
  3. Salam va khaste nabashid... Nick : kingkonkoon Hero : Sven In player laj kard bood nemiomad to fighta hamash to farm bood. Replay_2026_06_06_0119_Bristleback.w3g
  4. Nickname Grifer : _dendiii_ Time grief : Az min 2 Shoro shod 1_ to in game paudge pick nadad ta mider aval pick bede ba sand counter she 2- last pick zad first blood be carry dad 3-hookasho be qasd miss midad vase last zadan miomad dw vali feed midad 4-Akhar gamam man rep shodam 16 saat ban shodam bekhater injor yaraii LastReplay.w3g
  5. تازه نگاه کنین وقتی دستور GoodMiniMap رو توی کانفیگ LOD میذاری چه مینی مپ جیگری میشه اصن عاشق شدم لودینگ مپ ام که جای خود داره ...
  6. سلام الان که میخوام این پستو بذارم تا مپ 7.00k از LOD اومده . چرا مپ آپدیت نمیشه؟ قبلا میگفتین مپ های جدید باگ دارن خب مپ فعلی کم باگ داره ؟ Talon که هست . Zet ام که بیشتر از اون . خیلی از لولارو نمیشه پیک کرد مثل 3 Morph و 3 Clock و چند تا لول دیگه. فارغ از اینا ، خود مپ فیکس نیست و تیم 1 عملا موقعیت بهتری داره نسبت به 2 هم بخاطر کشیدن فارم لاین بالا، هم بخاطر لول Zet (بعد چند سال پلی دادن این ورژن مپ میگم) الان این مپ 7.00kرو باز کردم . اسکرین شاتارو نگاه کنید خدایی هم نمیشه همون اول مپ فارم بزرگارو بکشی که بازی رو از بالانس خارج کنی. هم الان دو تا ساید فیکس و بالانس ان. بعدش فقط آیتمارو نگاه کن چقدر خوب شدن xD . حیف نیست مپو عوض نمیکنین ؟ ایشالا فیکس ام هستش دیگه کلی آپدیت داده از 7.00a تا K دکتر جون یه بار با دل ما LOD پلیرا راه بیا . این DOTA پلیرا مسخرمون میکنن میگن مپ‌تون مال یه قرن پیشه انقدر قدیمیه و باگ داره . خیلی دوست داریم دکی جون بیا عوض کن
  7. Yesterday
  8. Last week
  9. با سلام. پلیر storm هیچ ساپورتی نمیداد که هیچ از تیم مقابل درخواست میکرد تا من و بکشن تا بتونه vk بده. حتی چندین بار با لول جا عوض کردن جای خودش و با من عوض کرد که من و نزدیک کنه به تیم مقابل تا راحت بکشن من و کیک بده. user id: 2011377 user name: Qasem match id: 129356 Replay_2026_06_06_2352_Lifestealer.w3g
  10. آیدی: saghar77 نوع تخلف: فروختن آیتم ها در اواسط بازی و کاشتن واردها در بیس و AFK Replay_2026_06_06_1913_Clockwerk Goblin.w3g
  11. LibrashioN az min 12 shoro kard ward kasht to farm hero=shadowdemon Replay_2026_06_04_0642_Chaos Knight.w3g
  12. Salam va khaste nabashid... Nick : .R.E.n.J.E.R. Hero : Sven In player kole game farm bood va dakhel gang ha nemiomad.
  13. URSA ANTIGAMER TODA LA PARTIDA DESDE EL INICIO NICK DEL ANTIGAMER: DRAK0NE Y USO DE PALABRAS FUERTES CONTRA UN PLAYER Replay_2026_06_01_2331_Earthshaker_30m 2-1-2.w3g
  14. Offender ID: 3074424 Type of Offense: Feed Additional Information: The feed starts at minute 20 of the game Replay_2026_06_01_1926_Stealth Assassin_32m 5-8-6.w3g
  15. Earlier
  16. Salam va khaste nabashid Nick : JustComeBack Hero : Batrider Az mine 12 shoro be afk o level nazadan to game kard va bazio kharab kard. Replay_2026_05_30_1600_Dark Seer.w3g
  17. ID Tabooge hero gyocopter itemasho sell dad fohsh dad left dad min : 25 taghriban LastReplay.w3g
  18. salam khaste nabashin man nmidonam chera vghti game mikhad strat beshe faghat vase man YES nemishe mishe plz rahnamyi konin plz
  19. سلام بنده بعد از چند ماه وارد بازی شدم و به مشکل پینک بالا برخوردم و قبلا این مشکل را نداشتم سرویس adsl مخابرات با سرعت 16 دارم و سرعت دانلودم از سایت های ایرانی نزدیک 2مگابایت در ثانیه است پس مشکل کجاست؟ ایا به تنظیمات latency و render mode و fps و v_sync که در سربرگ settings در کلاینت است مربوط میشود؟ ایا سرعت سرور های اتیناد مثل همیشه است؟
  20. player rank 4 fatefull min 26 bazi divine dad be harif va leave dad Replay_2026_05_29_1428_Lord of Olympus.w3g
  21. سلام این مسخره بازی ریپورت رو جمع می کنین یا دیگه آتیناد نیایم ؟ الکی و بی دلیل به خاطر لول یا رویال بودنم ریپورت میشم این مسخره نیست ؟ دیگه خسته شدیم از این بچه بازیا
  22. in name yekam zeshte chie ID NNTOmigam
  23. سلام آقا من از خارج از ایران بازی میکنم، از دو روز پیش سرورهای آمریکای جنوبی خالیه و انگار کسی نمیتونه وصل و لاگین شه. اینم چون اکانت رو تو ایران ساخته بودم میتونم لاگین کنم. ولی یه مشکلی که وجود داره وقتی میخوام به سرور ایران وصل شم و گیم فایند میشه، تو حالت no میمونه و ready نمیشه به نظرتون مشکل چیه؟
  24. ward kasht to farm hero tuskar name id : -Qombol.Com Replay_2026_05_28_1423_Tauren Chieftain.w3g
  25. سلام. خداوکیلی چرا رسیدگی نمی کنین اخه داخل بازی همیشه یه مشت عقده ای پیدا می شن که خیلی راحت آخر بتزی ریپورت می زنن و الان من ۱۶ ساعت بن شدم خواهش میکنم اصلاح کنین این شیستم و نمیشه که بی دلیل ریپورت کنن و منم از بن در بیارین خدا شاهده من هبچ کار اشتباهی نکردم نه اذیت کردم ونه ناسزا گفتم و نه ...
  26. Title: 226830 Offender ID: 3137431 Type of violation: Not playing and intentionally not helping the team More info: Ruining the game from minute maybe 30. And bought WARDS and sell all items minute 49 Replay_2026_05_22_2247_Nerubian Assassin_50m 6-6-7.w3g
  27. Game: # 222642 Offender ID: 2998400 Type of Offense: Game Ruiner Time: 23:10 Additional Information: Bought Sentry Wards and place them then left. Replay_2026_05_21_2157_Demon Witch_43m 2-6-4.w3g
  28. Offender ID: Enemy_Spoted Type of violation: MapHack More info: min 1:30, Every 2 minutes it knows where the enemy is, and it also destroys couriers and wards. Replay_2025_08_02_1140_Lord of Olympus_28m 5-1-8.w3g
  29. Identificación del delincuente: 2575475 Tipo de infracción: Uso de Map Hack Más información: Utilizó todos sus objetos para matar al Pudge sin tener visión alguna en el minuto 38:49. Tiempo de la infracción: 38:49 min Juego Replay: Replay_2026_05_13_1020_Queen of Pain_43m 9-7-2.w3g
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...