shougun Posted December 16, 2025 Share Posted December 16, 2025 وقتی داخل بازیم با هیروم نمیتونم تلنت هامو بگیرم ومیدم پلیری دیگه بگیره تلنتامو... یعنی قبلا میشد نمیدونم دو روزه چرا هر چی میخوام TALLENT رو بگیرم نمیشه. از اونور حتیLVL CAST هم مثل لول 2 BLOOD یا لول اول TINY رو هم نشون نمیده و هیچی از بازی نمیفهمم. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoctoR Posted December 18, 2025 Share Posted December 18, 2025 سلام داخل بازی وارکرفت به این قسمت بروید : Option warcraft video Animation Quality bezarid low Spell details bezarid low بعد یک دست بازی کنید تموم که شد سیستم را ریستارت کنید و تنظیمات قبلی را به حالت High قرار دهید. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts