رفتن به مطلب

به انجمن رسمی آتیناد خوش آمدید

دانلود آتیناد !

سالگرد تاسیس و تولد 3 سالگی آتیناد


KingSiren

پست های پیشنهاد شده

با سلام
⬇️👇 اطلاعیه مهم 👇⬇️
📣 همانطور که احتمالا میدانید اولین روز سال میلادی جدید یعنی 1-1-2021 سالگرد تاسیس و تولد 3 سالگی آتیناد می باشد.

♥️ از اینکه تا به حال 3 سال کامل توانستیم میزبان شما گیمرهای عزیز باشیم بسیار خوشحالیم و به خود میبالیم، قطعا حمایت همیشگی شما عزیزان باعث رقم خوردن این اتفاق مهم در ایران شده است.

🚀 ما در این 3 سال سختی های زیادی را تحمل کردیم و بی وقفه تلاش کردیم تا بتوانیم بهترین ها را برای شما عزیزان به صورت رایگان فراهم نماییم.

💰 فعالیت در زمینه بازی های آنلاین و ساخت نرم افزار در این سبک کاری به شدت پیچیده، دشوار و زمان بر و از همه مهم تر هزینه بر می باشد.

همانطور که میدانید ما در این 3 سال ذره ای به فکر کسب درآمد نبودیم زیرا اولویت ما توسعه آتیناد و زیرساخت ها، حل مشکلات و ایجاد قابلیت های مورد نیاز بوده، به طوری که در تمام این سال ها برای آتیناد حتی فروشگاه هم راه اندازی نکردیم. این در حالی است که در 2 سال اخیر مشکلات اقتصادی شدیدا افزایش یافته و همین مشکلات و افزایش قیمت ها باعث شده هزینه های جاری آتیناد نسبت به قبل حدود 6 برابر افزایش پیدا کند ! و درآمدی که در این مدت داشتیم بسیار ناچیز بوده تا جایی که حتی یک دهم هزینه های ماهانه را نیز تامین نمی کند.

🔷 فروشگاه در این 3 سال جزو اولویت های ما نبوده چرا که ما همواره با عشق و علاقه برای بهبود فضای گیمینگ ایران خالصانه تلاش کردیم و هیچ وقت به خود اجازه ندادیم تا زمانی که امکانات و زیر ساخت ها به اندازه کافی توسعه پیدا نکرده، توان خود را برای کسب درآمد صرف کنیم.

✌️ در این 3 سال سعی کردیم با اضافه کردن قابلیت های مختلف به آتیناد و بروز نگه داشتن آن اثبات کنیم، میتوانیم با کمک شما عزیزان تمام موانع را پشت سر بگذاریم و هر آن چیزی که لازم باشد را فراهم کنیم.

💪 در این مدت هزینه های بسیار زیادی برای پیشرفت و نگه داری آتیناد کردیم که تمام این هزینه ها را به خاطر علاقه قلبی خود و بهبود فضای گیمینگ ایران پرداخت کردیم.

⚠️ قطعا میدانید اگر نرم افزاری درآمد نداشته باشد و نتواند هزینه های جاری خود را تامین نماید، به مرور زمان مشکلات مالی گریبانگیر خواهد شد و خدایی نکرده باعث افت کیفیت سرویس و مشکلات دیگر خواهد شد.

🏆 اکنون زمان آن رسیده که با کمک همدیگر و با حمایت شما گیمرهای عزیز و کاربران فهیم آتیناد برای حل این مشکلات مالی قدم برداریم تا شاهد پیشرفت سریعتر آتیناد باشیم.  

💣 به مناسبت سالگرد تاسیس آتیناد تصمیم گرفتیم فروشگاه آتیناد را راه اندازی کنیم، فروشگاه آتیناد دارای قابلیت های زیادی می باشد که به مرور زمان از این قابلیت ها رونمایی خواهیم کرد.

🔔 ما با راه اندازی فروشگاه آتیناد قصد داریم با اضافه کردن ویژگی های جذاب و امکانات مناسب، کاری کنیم تا شما گیمر های عزیز بتوانید ویژگی ها و قابلیت های خاصی را برای خودتان خریداری نمایید.

📌 چرا خرید کردن از فروشگاه آتیناد اهمیت زیادی دارد
1️⃣ با خرید کردن از فروشگاه، آیتمی که خریداری میکنید برای شما فعال خواهد شد و قابلیت ها و ویژگی های مختلفی را دریافت میکنید.
 
2️⃣ اگر میزان خرید از فروشگاه مناسب باشد، به مرور زمان هزینه های بسیار زیادی که در این 3 سال برای آتیناد شده جبران خواهد شد و این باعث دلگرمی ما برای ادامه راه می شود.
 
3️⃣ خرید از فروشگاه آتیناد باعث تامین هزینه های جاری برنامه می شود.

4️⃣ خرید از فروشگاه باعث پیشرفته هرچه بیشتر و به روز شدن آتیناد خواهد شد.

5️⃣ خرید از فروشگاه باعث رایگان ماندن همیشگی آتیناد خواهد شد.

🔜 بر همین اساس به زودی یکی از مهم ترین و بزرگترین آپدیت های آتیناد یعنی اضافه شدن فروشگاه به برنامه منتشر خواهد شد. همچنین بعد از منتشر شدن آپدیت جدید توضیحات تکمیلی را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

🎁 تمام سعی خود را میکنیم تا به مناسبت شروع فعالیت فروشگاه آتیناد و افزایش جذابیت خرید برای شما عزیزان، تخفیفات بسیار مناسبی را در نظر بگیریم.

  • Like 23
  • Thanks 16
  • Haha 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • جدید...