رفتن به مطلب

به انجمن رسمی آتیناد خوش آمدید

دانلود آتیناد !

قوانین و مقررات آتیناد


KingSiren

پست های پیشنهاد شده

1: قوانین کلی آتیناد


1-1: اکانت شما فقط متعلق به خود شماست. از به اشتراک گذاری رمز اکانت خود پرهيز کنيد. در غير اين صورت مسئوليت تخلفات در هر بخشی بر عهده شما بوده و در این زمینه هیچ دلیل و توجیهی پذیرفته نخواهد شد.


1-2: ادمین های آتیناد حق سوء استفاده از مقام خود در جهت تبلیغ کالا ، خدمات ، سرویس و ... ، خرید و فروش موارد فوق را ندارند. در صورت مشاهده تخلف فوق را به مدیریت کل آتیناد، اطلاع دهید تا مورد رسیدگی شود.


1-3: هر گونه تبلیغات به هر نحوی و در هر بخشی (روم ها، چت خصوصی، انجمن، داخل بازی و ...) ممنوع بوده و شدیدا با افراد متخلف برخورد خواهد شد. (در صورت نیاز به انجام تبلیغات از قبل باید با ادمین های ارشد هماهنگی های لازم صورت گیرد.)


1-4: در صورتی که اکانت شخصی دزدیده یا هک شود مسئولیت آن به عهده کاربر می باشد.


1-5: افرادی که در هنگام ثبت نام اطلاعات صحیح ایمیل و شماره موبایل درج کرده باشند به راحتی می توانند اکانت خود را بازیابی کنند.


1-6: با افرادی که برای تقلب و یا دستکاری در هر بخشی از آتیناد اقدامی انجام دهند برخورد خواهد شد.


1-7: هرگونه خرید و فروش خارج از فروشگاه آتیناد غیر مجاز است.

 

2: قوانین ساخت اکانت در آتیناد


2-1: هر فرد فقط مجاز به ساخت 1 اکانت در آتیناد می باشد.


2-2: هر شماره موبایل و ایمیل فقط برای 1 اکانت قابل استفاده می باشد و امکان اینکه یک شماره یا ایمیل روی چندین اکانت مختلف باشد نیست.


2-3: شماره موبایل و ایمیل که هنگام ساخت اکانت وارد میشود حتما باید معتبر باشد یعنی پسورد ایمیل مربوطه را داشته باشید و همچنین به سیم کارت شماره موبایل وارد شده دسترسی داشته باشید.


2-4: در صورتی که به هر دلیلی شماره موبایل و ایمیل معتبری هنگام ساخت اکانت وارد نکنید تمامیه عواقب آن به عهده کاربر خواهد بود.


2-5: هنگام ساخت اکانت از پسورد قوی استفاده کنید به طوری که حداقل 8 کاراکتر باشد شامل حروف و عدد همچنین نباید پسورد و یوزرنیم یکی باشد.


2-6: پیشنهاد میکنیم برای انتخاب پسورد از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و کاراکتر ها استفاده کنید تا امنیت اکانت شما بالا برود.
نمونه : Af*Wm$*125


2-7: یوزرنیم را میتوان حداقل 6 و حداکثر 15 کاراکتر شامل تمامی اعداد ، حروف انگلیسی ، نقطه ، خط فاصله و آندرلاین انتخاب نمود.


2-8: یوزرنیم حداقل باید دارای یک حرف انگلیسی باشد یعنی نمیتواند به صورت کامل عدد ، نقطه ، خط فاصله و آندرلاین باشد.


2-9: استفاده از کلمات نامناسب، فحاشی، نام اشخاص سیاسی، تبلیغات و ... در یوزرنیم، نیک نیم، بیو پروفایل و تمامیه قسمت های انجمن رسمی آتیناد ممنوع بوده و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.


2-10: استفاده از تصاویر نامناسب برای عکس پروفایل در برنامه و انجمن آتیناد مجاز نمی باشد و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.


2-11: پس از ساخت اکانت در آتیناد به هیچ عنوان امکان حذف اکانت وجود ندارد.


2-12: پس از ساخت اکانت امکان تغییر شماره تلفن یا ایمیل تنها در شرایط خاص وجود دارد.


2-13: پس از ساخت اکانت امکان تغییر نام فقط با خرید آیتم رینیم وجود دارد و به صورت رایگان امکان تغییر نام وجود ندارد پس دقت لازم را در جهت انتخاب یوزرنیم داشته باشید.


2-14: ساخت اکانت با نام کاربری مشابه با نام کاربری ادمین های آتیناد، کاربران ویژه و هرگونه سو استفاده از این قبیل نام ها مجاز نمی باشد و به تشخیص تیم مدیریت با فرد خاطی بخورد خواهد شد.


2-15: اکانت هایی که برای مدت طولانی (حداقل 3 ماه) غیر فعال باشند امکان Deactive و حذف شدن را دارند و صاحب اکانت حق اعتراضی در این مورد ندارد.


3: قوانین داخل بازی


3-1: قوانین مربوط به خراب کردن بازی و فید دادن


3-1-1: هر عملی که موجب خارج شدن بازی از حالت نرمال شود یا ایجاد هر گونه اختلال در روند عادی بازی شود تخلف می باشد و با فرد خاطی برخورد خواهد شد و اصطلاحا این عمل Game Ruin  نامیده می شود.


3-1-2: در صورتی که شخصی داخل بازی به هر دلیلی از قصد و با نیت خراب کردن بازی به تیم حریف کیل بدهد، تخلف محسوب شده و با فرد خاطی برخورد خواهد شد که اصطلاحا این عمل فید (Feed) و این افراد فیدر (Feeder) نامیده می شود.


3-1-3: هر گونه خراب کردن بازی ممنوع بوده و شامل جریمه خواهد شد.


3-1-4: کیل دادن از قصد به تیم حریف (فید) ممنوع بوده و شامل جریمه خواهد شد.


3-1-5: برخی مواردی دیگر که شامل جریمه خواهد شد:  شکستن آیتم های یارها، اذیت کردن یارها با استفاده از لول های مختلف هیروها مثل لول 3 ادمیرال و ... (دقت داشته باشید که با زدن دستور disablehelp-  در بازی می توانید از این قبیل مشکلات جلوگیری نمایید) یا فروش تمامیه آیتم های خود، عدم حضور بیش از اندازه در درگیری های بازی، عدم همکاری در بازی با تیم به طوری که موجب خراب شدن بازی شود و موارد دیگری از این قبیل رفتارها که موجب نارضایتی یارها و خراب شدن بازی می شود.


3-1-6: در صورتی که شخصی هیرو خود را برای یارش Share کند و آن شخص از این قابلیت سو استفاده نماید، این مورد شامل جریمه نخواهد شد زیرا وقتی هیرو خود را برای هم تیمی خود Share نمایید مسئولیت آن به عهده خودتان هست و در صورتی که تخلفی صورت بگیرد مقصر اکانت اصلی و صاحب هیرو می باشد.


3-1-7: تشخیص اینکه داخل بازی Game Ruin اتفاق افتاده است یا خیر به عهده ادمین ها می باشد.


3-1-8: ضعیف بودن بازی یک پلیر داخل بازی Game Ruin یا فید دادن نمی باشد و تشخیص آن به عهده ادمین می باشد.
 

3-1-9: افرادی که بعد از سپری شدن مدت زمان جریمه همچنان به تخلف خود ادامه دهند با توجه به تشخیص ادمین مدت زمان بیشتری بن خواهند شد.

 

3-1-10: تمامیه تخلفات ذکر شده حداقل 12 ساعت و حداکثر 10 روز بن از آتیناد و کسر شدن حداکثر تا 200 عدد RP را برای فرد متخلف در بر خواهد داشت که میزان جریمه بنا به صلاحدید ادمین مربوطه و با توجه به سابقه فرد متغییر می باشد.


3-2: قوانین مربوط به AFK کردن در بازی


3-2-1: AFK کردن فقط زمانی شامل بن خواهد شد که شخص متخلف در بازی  KickAFK-  نشده باشد یا اینکه با حرکت دادن هیرو مانع فعال شدن قابلیت KickAFK شده باشد، در صورتی که شخصی داخل بازی KickAFK شود هیچ نیازی به ریپورت شخص مربوطه نیست زیرا به صورت خودکار سریعا توسط سیستم جریمه خواهد شد.


3-2-2: در صورتی که شخصی بین 5 تا 6 دقیقه در بازی AFK نماید، در این حالت تخلف محسوب شده و شامل جریمه خواهد شد.


3-2-3: در صورتی که باخت تیم حتمی باشد و 3 لاین بازی مگا شده باشد و همچنین AFK کردن پلیر مربوطه نهایتا 2 دقیقه آخر بازی باشد در این شرایط تخلف محسوب نشده و جریمه نخواهد داشت که این موارد بنا به صلاحدید ادمین تشخیص و تصمیم گیری خواهد شد.

 

3-2-4: تمامیه تخلفات ذکر شده حداقل 12 ساعت و حداکثر 10 روز بن از آتیناد و کسر شدن حداکثر تا 200 عدد RP را برای فرد متخلف در بر خواهد داشت که میزان جریمه بنا به صلاحدید ادمین مربوطه و با توجه به سابقه فرد متغییر می باشد.


3-3: قوانین مربوط به لول های ممنوع در مپ لود


3-3-1: لول بن یا ممنوع چیست ؟ پس از انتشار مپ های مختلف لود در آتیناد توسط تیم مدیریتی و همکاری پلیرهای عزیز مپ بررسی خواهد شد و در صورتی که در مپ لولی مشاهده شود که آن لول موجب ایجاد باگ، خراب کردن بازی، از بالانس خارج کردن بازی یا هر مشکل دیگه ای شود توسط تیم مدیریتی آتیناد لول یا لول های مربوطه بن اعلام خواهند شد.


3-3-2: لیست لول های بن همیشه در لینک زیر قابل مشاهده می باشد و بابت مپ های مختلف هر بار همین صفحه ویرایش خواهد شد پس به همین منظور این لینک ثابت می باشد:
http://bit.ly/skillban


3-3-3: تیم مدیریتی آتیناد سعی خواهد کرد تا حد امکان از روش های مختلف لیست لول های بن را اطلاع رسانی نماید اما پلیرهای عزیز مپ لود موظف می باشند به صورت دوره ای خودشان صفحه ذکر شده را بررسی کرده و همیشه از لیست لول های بن مطلع باشند.


3-3-4: هیچ گونه اعتراض در رابطه با عدم اطلاع از لیست لول های بن مورد قبول نمی باشد.


3-3-5: لول های بن در بازه های مختلف زمانی و پس از تست های مختلف ممکن است کمتر یا بیشتر شوند پس به صورت دوره ای حتما هر چند روز یکبار لیست لول های بن را چک نمایید.


3-3-6: تشخیص بن بودن یا نبودن یک لول در مپ لود به عهده تیم مدیریتی آتیناد می باشد و وقتی لولی بن اعلام شود مطابق قوانین استفاده از آن لول تخلف محسوب خواهد شد.


3-3-7: حق امکان ارسال پیشنهادات و انتقادات از لیست لول های بن برای پلیرهای عزیز محفوظ می باشد و میتوانند با توضیحات کامل و مستندات خود برای اضافه شدن لول به لیست بن یا حذف یک لول از لیست بن اقدام نمایند.


3-3-8: در مپ لود گاهی اوقات باگ هایی مشاهده خواهد شد که ممکن است از قبل داخل لیست لول بن تعریف نشده باشد و طی فرآیندی که از دید تیم مدیریتی آتیناد پنهان بوده این اتفاق رخ دهد، در صورتی که این مورد موجب خراب شدن بازی یا بازی های مختلف شود و شخص مورد نظر از عمد این اقدام را انجام دهد، به تشخیص ادمین مربوطه فرد متخلف جریمه خواهد شد.


3-3-9: استفاده از لول های بن در مپ لود یا استفاده از هر گونه باگ و حرکتی که موجب خراب شدن بازی یا خارج شدن بازی از بالانس شود، تخلف محسوب می شود.

 

3-3-10: تمامیه تخلفات ذکر شده حداقل 12 ساعت و حداکثر 90 روز بن از آتیناد و کسر شدن حداکثر تا 200 عدد RP را برای فرد متخلف در بر خواهد داشت که میزان جریمه بنا به صلاحدید ادمین مربوطه و با توجه به سابقه فرد متغییر می باشد.


3-4: قوانین خروج از بازی در آتیناد ( لفت دادن – دیسکانکت شدن – فتل ارور – خاموش شدن سیستم، قطع شدن برق و ... )


3-4-1: یکی از قابلیت های مهم در نرم افزار آتیناد سیستم بن خودکار پلکانی برای خروج از بازی می باشد و برای این مورد هیچ نیازی به ارسال ریپورت نمی باشد و به صورت خودکار سیستم با توجه به سابقه شخص مربوطه فرد متخلف را جریمه خواهد کرد.


3-4-2: هر گونه خروج از بازی در آتیناد تخلف محسوب شده و سیستم به صورت خودکار فرد متخلف را جریمه خواهد کرد، هیچ تفاوتی نمیکند که به دلیل فتل ارور دادن وارکرافت از بازی خارج شده باشید یا دیسکانکت شده باشید یا مستقیما لفت داده باشید در هر صورت بازی مورد نظر با توجه به خروج شما با مشکل مواجه می شود و از حالت بالانس خارج خواهد شد به همین منظور به جهت احترام به زمان دیگر بازیکنان داخل بازی این مورد تخلف محسوب شده و جریمه خودکار توسط سیستم را به همراه خواهد داشت.


3-4-3: در صورتی که این تخلف ها مدتی بیش از 7 تا 10 روز تکرار نشوند، سابقه های قبلی به صورت خودکار حذف می شوند.


3-4-4: تعویض اکانت برای فرار از جریمه مجاز نمی باشد و موجب بن شدن طولانی مدت تمام آیدی های فرد متخلف شود.


3-5: قوانین مربوط به فحاشی و اسپم در بازی:


3-5-1: با توجه به وجود قابلیت میوت خودکار در سیستم آتیناد و قابلیت میوت دستی با دستورات mute [slot]! و unmute [slot]! نیازی به ریپورت فحاشی نمی باشد و به راحتی میتوانید با دستور فوق شخص مورد نظر را داخل بازی Mute نمایید.


3-5-2: فحاشی به مقدسات فحاشی به اشخاص مختلف سیاسی یا قومیت ها و ... شامل بن خواهد شد و این مورد را میتوانید ریپورت نمایید تا شخص متخلف بن شود، زمان بن در این موارد از 24 ساعت تا 3 سال متغییر می باشد و به صلاحدید ادمین می باشد.


3-5-3: ارسال اسپم در آتیناد معمولا به صورت خودکار توسط سیستم تشخیص داده خواهد شد و فرد متخلف برای مدتی توسط سیستم Mute خواهد شد، همچنین با توجه به وجود قابلیت میوت دستی با دستور mute [slot]! به همین منظور نیازی به ارسال ریپورت نمی باشد.

 

3-5-4: با توجه به اینکه ادمین ها در آتیناد زحمات زیادی میکشند و تلاش میکنند محیطی سالم ایجاد نمایند نباید به آنها بی احترامی کرد پس فحاشی به ادمین ها در داخل بازی و لابی ممنوع بوده و در صورت مشاهده جریمه در نظر گرفته خواهد شد.


4: قوانین ارسال گزارش تخلف در بازی


4-1: مطابق با قوانین آتیناد هر فردی که تخلف کند را میتوان ریپورت نمود تا برخورد شود.


4-2: فقط افرادی میتوانند گزارش تخلف نمایند که خودشان داخل همان بازی بوده باشند.


4-3: هر گزارش تخلف فقط برای یک بازی میتواند باشد.


4-4: با ارسال یک گزارش تخلف میتوان چندین شخص را ریپورت نمود پس در صورتی که داخل یک بازی چندین نفر تخلف کردند همه ی افراد متخلف را باید طی یک درخواست گزارش نمود.


4-5: در صورت مشاهده تخلف در بازی ها حداکثر تا 3 روز بعد از آن بازی میتوان ریپورت ارسال نمود. در صورتی که فاصله زمانی بین بازی و ریپورت مربوطه بیشتر از 3 روز باشد ریپورت مورد نظر رد خواهد شد.


4-6: ارسال ریپورت باید با همان اکانتی که داخل بازی بودید انجام شود پس شخص ریپورت دهنده حتما باید داخل بازی نیز باشد.


4-7: ریپلی بازی ها به صورت خودکار در سیستم شما ذخیره می شود و میتوانید با تاریخ انجام بازی و هیرو که انتخاب کرده بودید فایل مورد نظر را پیدا کنید. فایل های ریپلی در مسیر بازی وارکرفت و این پوشه قرار دارند:
Warcraft\replay\Autosaved\Multiplayer


4-8: در متن ریپورت حتما باید یوزرنیم شخص یا اشخاص متخلف ذکر شود.


4-9: ریپلی بازی حتما باید آپلود شود و بدون ریپلی به هیچ عنوان امکان ریپورت نیست و درخواست رد خواهد شد.


4-10: ریپلی بازی باید در انجمن رسمی آتیناد آپلود شود و به هیچ عنوان از سایت های دیگر استفاده نشود.


4-11: عنوان درخواست ریپورت باید کوتاه باشد و طبق نمونه زیر باشد:
Report Username Reason
در قسمت یوزرنیم آیدی شخص مختلف و در قسمت Reason  نوع ریپورت ذکر شود که شامل موارد: Feed , GameRuin , AFK SkillBan  می باشد.


4-12: در گزارش های مربوط به خراب کردن بازی (Game Ruin) ، AFK  و Feed  حتما باید زمان تخلف ذکر شود.


4-13: در صورت نیاز توضیحات لازم هنگام ارسال ریپورت نوشته شود اما ترجیحا بیشتر از 2 الی 3 خط نباشد و نیازی به توضیحات خیلی زیاد نمی باشد.


4-14: در متن ریپورت نباید توهین، فحاشی یا هرگونه بی احترامی به شخص مختلف یا اشخاص دیگر باشد و هرگونه ریپورتی که در متن آن موارد ذکر شده باشد اولا ریپورت مربوطه بررسی نخواهد شد ثانیه با شخص ریپورت دهنده نیز برخورد خواهد شد.


4-15: زمان بن مطابق قوانین متغییر می باشد و در اکثر موارد حداقل و حداکثر مقدار بن در قوانین ذکر شده است به همین منظور با توجه به سابقه شخص متخلف و مواردی همچون سیاست های کلی آتیناد و ... انتخاب زمان دقیق بن به عهده ادمین می باشد و در این زمینه شخص ریپورت دهنده نباید اعتراضی نماید زیرا تمامی جوانب در نظر گرفته خواهد شد.


4-16: در صورتی که شخصی به هر نحوی سعی در فریب ادمین داشته باشد به شدت برخورد خواهد شد.


4-17: اگر در یک بازی یک شخص را 2 یا چند نفر همزمان گزارش دهند فقط یکی از ریپورت ها بررسی خواهد شد و بقیه ریپورت ها توسط ادمین مربوطه به ریپورت بررسی شده ارجاع داده خواهد شد.


4-18: هر شخص در هر بازی فقط یکبار میتواند ریپورت شود و در صورتی که به اشتباه 2 بار ریپورت ارسال شود تذکر داده خواهد شد اما در صورتی که با قصد فریب ادمین ریپورت تکراری ارسال شود با شخص ریپورت دهنده به شدت برخورد خواهد شد.


4-19: ریپورت های مربوط به دوتا در بخش "گزارش تخلف دوتا" و ریپورت های مربوط به لود در بخش "گزارش تخلف لود" باید ارسال شود و در صورت ارسال اشتباه در بخش های دیگر، توسط ادمین ریپورت به بخش مربوط به خود منتقل خواهد شد و شخص ریپورت دهنده اخطار دریافت خواهد کرد.

 

4-20: در صورتی که شخص ریپورت دهنده خودش هم داخل بازی تخلف کرده باشد به صلاحدید ادمین ایشون نیز جریمه خواهند شد.

 

4-21: اگر در گزارشی فقط نام یک بازیکن ذکر شود اما بعد از مشاهده بازی، ادمین مربوطه تشخیص دهد که چندین نفر در آن بازی تخلف کرده اند تمامیه افراد جریمه خواهند شد و در این موارد تفاوتی نمیکند که چه شخصی گزارش شده است.


4-22: در صورتی که در بازی تبانی صورت بگیرد و دو یا چند نفر باهم تخلفی انجام دهند به عنوان مثال از قصد شخصی به لن یا آشنای خود کیل بدهد یا هر گونه تبانی هایی از این قبیل صورت بگیرد تمامیه افراد بن خواهند شد و تشخیص تبانی به عهده ادمین می باشد و ریپورت دهنده صرفا میتواند در توضیحات این مورد را ذکر کند تا بررسی شود اما تشخیص نهایی توسط ادمین می باشد.


5: قوانین ارسال درخواست آنبن


با توجه به این که 3 نوع بن وجود دارد، درخواست های آنبن نیز به همین شکل هست.
5-1: در بن های خودکار که برای خروج غیر مجاز از بازی و یا قطع اتصال اینترنت، جریمه صورت می گیرد لازم است دلیل بروز مشکل برای شخص بررسی شود تا از حل شدن آن مشکلات اطمینان پیدا کنیم. در صورتی که مشکل رفع شده باشد هر شخص می تواند در هر 3 ماه فقط یک مرتبه درخواست آنبن کند که در این حالت تنها زمان جریمه صفر خواهد شد ولی تعداد تخلف در سابقه شخص باقی می ماند تا در صورت تکرار زمان جریمه مناسب برای شخص اعمال شود.


5-2: در بن هایی که توسط کاربران در انجمن گزارش شده هر شخص می تواند در هر 3 ماه یک مرتبه درخواست آنبن کند اما با توجه به تعداد و نوع تخلف به تشخیص ادمین این درخواست ممکن است پذیرفته یا رد شود.


5-3: در بن هایی که شخص متخلف توسط ادمین های ارشد بن شود باید دلایل بروز مشکل و تخلف مطرح شود و تنها در صورت تشخیص ادمین های ارشد امکان آنبن وجود دارد.


6: نحوه ارسال گزارش تخلف


6-1: بعد از ورود به انجمن آتیناد به آدرس http://forum.atinad.com ، ابتدا از منوی بالای انجمن (قسمت ورود) مشخصات اکانت آتیناد خود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید.


6-2: بعد از ورود، از بخش گزارش کاربران متخلف، نوع مپ که در آن تخلف صورت گرفته را انتخاب کنید: گزارش تخلف DotA و یا گزارش تخلف LOD.


6-3: بعد از ورود به بخش مربوطه در بالای صفحه دکمه ایجاد موضوع جدید را بزنید تا به صفحه جدید بروید. در این صفحه عنوان پست باید به این شکل نوشته شود:
Report Username Reason
در قسمت یوزرنیم، آیدی شخص مختلف و در قسمت Reason نوع ریپورت ذکر شود که شامل موارد Feed , GameRuin , AFK SkillBan  می باشد.
در قسمت محتوای موضوع باید این موارد نوشته شود:
آیدی شخص متخلف، نوع تخلف، اطلاعات بیشتر، ریپلی بازی

به عنوان مثال:
آیدی شخص متخلف: KingSiren
نوع تخلف: Feed
اطلاعات بیشتر: شروع فید در دقیقه ی 26 بازی
ریپلی بازی: (ReplayFile)


6-4: بعد از نوشتن موارد لازم، در قسمت پایین صفحه از گزینه 📎 (پیوست) برای انتخاب و ارسال فایل ریپلی بازی باید استفاده کنید. پس از قرار دادن فایل ریپلی می توانید دکمه ارسال موضوع را بزنید.


6-5: در گزارش های مربوط به خراب کردن بازی (Game Ruin) ، AFK  و Feed  حتما باید زمان تخلف ذکر شود.


6-6: مواردی همچون فحاشی و خروج از بازی که دارای میوت و بن خودکار می باشند، شامل گزارش نمی شوند.


6-7: از ارسال ریپورت های تکراری جدا خودداری کنید.


6-8: پس از ارسال گزارش کافیست صبر کنید تا ادمین ها بررسی لازم را انجام دهند.


6-9: قبل از ارسال گزارش دقت کنید که بخش DotA یا LoD را به درستی انتخاب کرده باشید.


6-10: از ارسال چندین پست پشت هم در یک گزارش خود داری کنید.


7: قوانین روم


7-1: کاربرهای آتیناد موظف می باشند که در روم با رعایت ادب و احترام نسبت به دیگر افراد داخل روم صحبت کنند.


7-2: هر گونه فحاشی، اسپم، تبلیغات، ارسال کاراکتر های خاص، چت های بی مورد، سوالات بی ربط به آتیناد و ... تخلف محسوب شده و با فرد خاطی به تشخیص ادمین برخود خواهد شد.


7-3: اولویت پاسخگویی به مشکلات توسط ادمین ها داخل روم نمی باشد و سعی شود سوالات و مشکلات در چت خصوصی پیگیری شود.


7-4: کاربرها موظف می باشد اطلاعیه هایی که توسط سیستم در روم منتشر می شود را مطالعه کنند و در صورت ایجاد مشکل در اثر عدم مطالعه اطلاعیه های روم عواقب آن به عهده کاربر می باشد.

7-5: برگذاری هر گونه مسابقه یا رویداد  به هر نحوی توسط کاربران کاملا ممنوع می باشد مگر از قبل با مدیران ارشد آتیناد هماهنگ شده باشد در غیر این صورت با تمام افراد برگذار کننده مسابقات و همچنین افرادی که در آن مسابقه شرکت کرده اند برخورد خواهد شد.

7-6: لطفا فقط در مسابقاتی که زیر نظر تیم مدیریت آتیناد می باشد شرکت کنید دقت داشته باشید مسابقات رسمی آتیناد در بخش اطلاعیه های انجمن و در سیستم مسیج روم ها اطلاع رسانی خواهد شد.


8: قوانین چت خصوصی در آتیناد


8-1: هر گونه تبلیغات در چت های خصوصی تخلف محسوب شده و در صورت گزارش با فرد خاطی به تشخیص ادمین برخود خواهد شد.


8-2: فحاشی در چت خصوصی نیاز به گزارش ندارد و می توانید شخص را از لیست دوستان خود حذف کنید.


8-3: فحاشی به ادمین ها در چت خصوصی شامل جریمه خواهد بود و به دلیل وجود مشکل، نباید به ادمین ها توهین کنید تا با رعایت ادب سریعتر مشکلات احتمالی رفع شود.


9: قوانین انجمن


9-1: جهت ارسال پست و تاپیک و نیز هر گونه مطلب و پیام حتما از زبان شیرین پارسی استفاده نمائید. ارسال به صورت فینگلیش، انگلیسی و سایر زبان ها و کاراکتر های بیگانه مجاز نمی باشد.


9-2: انجمن آتیناد تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.


9-3: رعایت ادب و احترام به کاربران و مدیران آتیناد و استفاده از کلمات مناسب و مودبانه جهت ارسال هر نوع مطلبی در انجمن آتیناد ضروری می باشد. بدیهی است در صورت مشاهده عدم رعایت این بند از قوانین با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.


9-4: هرگونه فحاشی، بی احترامی، اسپم، هر گونه تبلیغات (حتی کانال و گروه های شبکه های اجتماعی) و مواردی از این قبیل ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.


9-5: ارسال هرگونه پست بی ارتباط با موضوع انجمن آتیناد به هر شکل و روش اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.


9-6: لطفا در هنگام ايجاد تاپيک يا مطرح کردن سوالات خود، بخش مناسب را انتخاب نماييد و از ایجاد کردن تاپیک در بخش هاي نامتناسب با سوالتان یا موضوع مورد نظرتان خودداري نماييد. در صورت عدم رعایت این بند از قوانین برای اولین بار تاپیک حذف خواهد شد و در صورت تکرار، علاوه بر حذف، اخطار تخلف نیر برای شما ثبت خواهد شد.


9-7: کاربران مي بايست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود از يک موضوع مناسب استفاده نمايند. عدم رعایت این بند موجب دریافت اخطار یا حذف پست توسط مدیران خواهد شد.


9-8: لطفا از ارسال تاپيکهاي تکراري جدا خودداري فرماييد.


9-9: لطفا از ارسال پست هاي تكراري در تاپیکها خودداري فرماييد.


9-10: در صورت مشاهده قرار گیری فایل های آلوده ، مخرب و مشکوک توسط کاربران در انجمن ، بدون اخطار قبلی مطلب و فایل فوق حذف و در صورت تشخیص تیم مدیریت ، اکانت کاربر خاطی مسدود خواهد شد.


9-11: مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و در قبال موارد جانبی آنها از جمله سالم بودن، آلوده نبودن به ویروس، کدهای مخرب و ... هیچ گونه مسئولیتی بر عهده تیم مدیریتی آتیناد نمی باشد.


9-12: در صورت مشاهده موارد خلاف قوانین ، مورد را از طریق دکمه "گزارش دادن" و یا پیغام خصوصی به مدیران ارشد آتیناد جهت بررسی ارجاع دهید. هر گونه برخورد شخصی کاربر به جای تیم مدیریت و تصمیم گیری در این زمینه مجاز نخواهد بود و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.


9-13: در صورت مشاهده هرگونه ارسال های تمسخر آميز، توهين آميز ، مطرح نمودن مشکلات شخصی ، موارد اعتراض و انتقاد آمیز در رابطه با کاربران و یا تیم مدیریت در انجمن آتیناد، مطلب فوق سريعا حذف و برخورد لازم با کاربر خاطی انجام خواهد شد.


9-14: درصورت داشتن انتقاد از یک ادمین لطفا از طریق پیغام خصوصی مورد مربوطه را برای ادمین های ارشد ارسال نمایید.


9-15: هر گونه ارسال های اسپم و پی در پی در جهت افزایش تعداد پست ها در انجمن اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده علاوه بر حذف تمامی پست های ارسال شده. اکانت کاربر خاطی مسدود خواهد شد.


9-16: آپدیت بی دلیل تاپیکها در تمام بخش های انجمن ممنوع می باشد و در صورت مشاهده پست های اسپم حذف و با کاربر متخلف برخورد خواهد شد.


10: قوانین فروشگاه

10-1: امکان تغییر در قیمت بسته های جم و آیتم های مختلف برای ما محفوظ می باشد.

 

10-2: امکان پس دادن جم خریداری شده و عودت هزینه به هیچ عنوان وجود ندارد و حتما قبل از شارژ اکانت باید از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

 

10-3: امکان پس دادن جم یا انتقال آیتم خریداری شده به دلیل اعمال جریمه تخلفات و بن شدن وجود ندارد.

 

10-4: دقت داشته باشید که آیتم مورد نظر خود را به درستی انتخاب نمایید زیرا در صورتی که آیتم اشتباهی را خریداری نمایید امکان حذف آیتم و بازگشت جم مصرف شده وجود ندارد.

 

10-5: دقت داشته باشید که ویژگی های ذکر شده آیتم ها نسبت به سیاست ها و شرایط پیش رو ممکن است تغییر کند یا برخی از ویژگی ها حذف شوند که در این حالت به هیچ وجه امکان پس دادن یا حذف آیتم از روی اکانت شما وجود ندارد. البته در هر شرایطی سعی می شود نسبت به قیمت آیتم دارای ویژگی های مناسبی باشد.

 

10-6: دقت داشته باشید در صورتی که چند رنک مختلف از فروشگاه خریداری نمایید، بالاترین رنک خریداری شده برای اکانت شما تاثیر گذار خواهد بود.


11: نکات مهمه پایانی


11-1: ساخت اکانت و استفاده شما کاربران گرامی از آتیناد به معنی مطالعه دقیق و موافقت با تمام قوانین فوق می باشد.


11-2: تمامیه کاربران و مدیران ملزم به رعایت دقیق قوانین آتیناد می باشند.


11-3: حق اصلاح و تغییر قوانین در هر زمان برای تیم مدیریت آتیناد محفوظ می باشد.


11-4: بررسی و مطالعه دوره ای قوانین آتیناد به عهده کاربرها می باشد و تیم مدیریتی آتیناد هیچ گونه وظیفه ای جهت اطلاع رسانی تغییرات قوانین ندارد و عواقب ناشی از عدم مطالعه دوره ای قوانین آتیناد به عهده کاربر می باشد.

 

با کمال تشکر

تیم مدیریت آتیناد

  • Like 14
  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Confused 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • جدید...